Cégünk a Vállalkozók Boltja, mint nevünkből is adódik az Önök vállalkozásának kiszolgálása érdekében jött létre. Nálunk megtalál szinte mindent, a nyugtatömbtől, a digitális mérlegen át, az új ONLINE pénztárgépekig. Célunk a vállalkozások minél sokrétűbb, minőségi kiszolgálása.
Aktuális „közös ügyünk” az új ONLINE PÉNZTÁRGÉPEK bevezetése! Folyamatos piackutatást végezve segítünk kiválasztani az Ön vállalkozása számára legmegfelelőbb ár/érték arányú pénztárgépet, kedvező áron beüzemeljük, folyamatosan ellátjuk kellékanyaggal, és egyedi megállapodás esetén akár évekig INGYEN karban tartjuk, külön munkadíj felszámolása nélkül! Idén már több mint nyolc éves szakmai múltra tekinthetünk vissza, mely során rengeteg tapasztalatot szereztünk! Túl vagyunk néhány ÁFA átállításon, éves kiolvasáson, amely szervezőkészségünket mára már igen hatékonnyá csiszolta, amire most rendkívül nagy szükségünk is van! Tájékoztatjuk Önt, hogy új ONLINE Pénztárgépét szeptember 30-ig meg kell rendelni, mert a NAV a határidő után ellenőrzi annak meglétét!
Hatályos rendelkezés:
“A pénztárgép használatára kötelezett adóalanyok nyugta kibocsátási kötelezettségüknek elektronikus naplóval nem rendelkező hagyományos (kontrollszalagos) pénztárgéppel 2013. augusztus 31. napjáig, az elektronikus naplóval rendelkező pénztárgéppel pedig 2013. december 31. napjáig tehetnek eleget.
Az elektronikus naplóval rendelkező, illetve a kontrollszalagos pénztárgéptípusok beazonosítását az engedélyszám (AP szám első három számjegye) alapján, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által 2013. április 26-án közzétett közlemények („Közlemény elektronikus naplós közleményekről II 2013.04.26.” és „Közlemény hagyományos pénztárgépekről II 2013.04.26.”) segítségével célszerű elvégezni. A közlemények a NAV honlapján is elérhetőek (nav.gov.hu Online pénztárgépek Üzemeltetők).
Az adóhivatal azonban egyfajta türelmi időt ad a zökkenőmentes átmenethez, és ennek megfelelően kezeli 2013. szeptember 30-ig a pénztárgépcserét.
A pénztárgéppel történő nyugtaadási kötelezettséget hagyományos, elektronikus naplóval nem rendelkező pénztárgéppel teljesítő adóalanyok esetében az adóhatóság 2013. augusztus 31-ét követően 2013. szeptember 30-ig – olyan jogcímen, hogy a nyugtaadási kötelezettséget nem online pénztárgéppel teljesítették – szankciót nem alkalmaz akkor, ha az adóalany a korábbi időpontig az online pénztárgép üzembe helyezése érdekében regisztrál, azaz a PTGREG nyomtatványon a NAV-tól üzembe helyezési kódot kér. Az online pénztárgépek megrendelésének a meglétét csak 2013. szeptember 30-át követően vizsgálja a NAV, azaz 2013. szeptember áll rendelkezésre az adózóknak, hogy informálódjanak és az igényeiknek megfelelő pénztárgépet megrendeljék.
Amennyiben az online pénztárgépek bevezetésével kapcsolatban további kérdése merülne fel, akkor a 40/42-42-42-es telefonszámon ügyintézőink készséggel állnak rendelkezésére.”
Válasszon minket! A regisztrációtól a pénztárgép cseréig végig koordináljuk Önt! Csatlakozzon Ön is elégedett partnereink táborához!
Mint tapasztalt műszerész ajánlom:
“Ne feledjék! Ezt a gépet nem 1 évre veszik!
Nagyon fontos hogy az Önök számára legmegfelelőbb készüléket vásárolják meg!”
Várjuk tisztelt ügyfeleinket Debrecenben, a Hatvan utca 53. szám alatti üzletünkben és kiválasztjuk az Ön igényeinek legmegfelelőbb pénztárgépet!
Addig is, ha elromlik pénztárgépe, vagy bármilyen kérdése van pénztárgéppel, mérlegekkel kapcsolatban hívjon minket a 06/30/29-29-560 as ügyfélszolgálati telefonszámon, mely az év 365 napján 0-24 óráig elérhető!
Tisztelettel:
Kovács József
szakmai koordinátor