Velencei karnevál gazdagon

velencei-karneval-budapest-portal-21
Meghívjuk Önöket Velence varázslatos világába, a mágikus karneválok hazájába.

Folyamatos utazás éjszaka Szlovénián át Olaszországig, egyenesen Treviso-ig utazunk, ahol helyi vonatra szállunk és beutazunk Velencébe, a világ egyik legszebb és legkülönlegesebb városába. A Santa Lucia pályaudvarról gyalogosan indulunk a város felfedezésére. A reneszánsz iránt érdeklődők kihagyhatatlan célpontja a Frari templom, ahol Tiziano egyik leghíresebb alkotását, az Assunta-t fogjuk megtekinteni. A történelmi időutazás során ellátogatunk titkos gyilkosságok helyszínére, a középkor világkereskedelmi központjához, és a XIV. század pikáns negyedeibe, sétánk fénypontja és egyben végállomása a világ egyik legszebb tere, a Szent Márk tér. Egy-egy sikátorból csillogó ruhás, maszkos alakok bukkannak elő, itt már emelkedik a hangulat, így délután szabadprogramot biztosítunk, elvegyülhetünk a karneváli forgatagban. Aki szeretne, fakultatívan áthajózhat a környező szigetekre (Murano, Burano, Torcello, St. Georgio). Este visszatérük a Santa Lucia pályaudvarra, és onnan vonattal érkezünk az autóbuszunkhoz.

Másnap a szállodában megreggelizünk, és első állomásunk Trieszt lesz, ahol egyenesen a festői Grignano-i öbölbe teszünk látogatást. Ferenc József császár öccse, a tragikus sorsú Habsburg Miksa főherceg nem véletlenül választotta a helyszínt feleségével, hogy álmaik otthonát egy isztriai fehérmárvány kastély formájában keltség életre. Termei, lakószobái egyszerre tükrözik a Habsburgok birodalmi ízlését, cseppnyi mediterrán bájjal fűszerezve. A kastélyban megtekinthetők: Miksa lakószobái, amelyek hajókabinokra hasonlítanak, ugyanis a herceg 1854-től az osztrák haditengerészet főparancsnoka volt; Sarolta lakószobái; a vendégszobák; a téli és a nyári ebédlő; az információs szoba, amely bemutatja a kastély történelmét és a park építését. Szabadidőben kellemes sétát tehetünk az egzotikus növényekkel, virágokkal ékesített kastélyparkban. Búcsút intünk Olaszországnak és megkezdjük haza utunkat Szlovénián át Magyarországra.