STORE DESIGN – Tér és Bútortervezés

portal_butortervezes_lakberendezes05

A "Rólunk", az mindig olyan személyes hangulattal ér el hozzám. Szól Rólam és szól a Cégről, -amely személytelenebb, ezért mindig az az érzésem, mint mikor nem tudod tegezve vagy magázódva beszélj valakivel.

Életem során mindig megtaláltam, hol lehet szebbé, otthonosabbá tenni a környezetemet. Szerettem változatossá tenni, mindig valami új fényt vinni, bele a közepébe. Gyerekkoromtól végig kísért a fa, a bútor, a textilek közelsége, otthonossága, meleg színei. A "Díszlet" fontos a hangulatkeltésben, otthon és értékesítéskor is. Eladja magát neked, nekem.
Innen alakulva foglalkozunk mi lakberendezéssel, bútortervezéssel, kivitelezéssel és támadt egy ötletünk, hogy mi lenne, ha üzleteket csomagolnánk be belülről, majd kívülről is, mint egy dobozt, egy boxot. Ezt akár úgy is meg lehet csinálni, hogy egy az egyben elvihesd egy trailerrel bárhová magaddal.
"Pop Up Store"-nak nevezik, már előttünk más is feltalálta, csak kicsit máshonnan jutottunk ide.
Lehet egyszerű, mint a galériában is látható "fabox" jelleg és lehet nagyon "exkluzív" is, a megfizethetetlenig:). Erről is van pár fotó a képek között. Az expóra ki tudod vinni magaddal, majd vissza az eredeti helyére, plázába, garázsba,…
Ehhez kapcsolódóan a termékek bemutatására szolgálnak a "Pop up Display"-ek, amellyel előadásaidat sokkal nyomatékosabbá teheted. Itt is széles a paletta, az egyszerű de gyönyörű fa hatásoktól a fényes, tükröződő felületekig, ahogy a képzelet spontán feldobja, "POP UP".

A PopUp kiskereskedelem mára már több, mint 6 milliárd dolláros iparággá fejlődött!

New York City kereskedelmi ingatlan rengetegében  száz-számra  tűnnek  fel  ezek a villám-életű PopUp üzletek. A Műfaj gyökerei a recesszió éveire nyúlnak vissza amikor a bérleti díjak felszöktek az egekig. 

Kezdetben csak a  nagy számú kiadatlan üzlethelyiség, ingatlan piaci problémájának feloldását látták sokan a PopUp Boltok megjelenésében. Aztán az év végi vásárok idejére ideiglenesen felállított ünnepi hangulatú PopUp üzletekben, helyi kézművesek, és a nagy márka kereskedők már egyaránt tesztelték a vásárlói kedvet. Idővel, a szükség megoldásként indult ideiglenes jellegű PopUp üzletek, változatos színfoltokként, egyre kedveltebbekké váltak a vásárlók és az üzletek tulajdonosai körében. Újdonságukkal és kreativitásukkal felvidították az ismerős  utcaképet. A márkaboltok pedig még aktívabban kezdték tesztelegetni a  PopUp boltok villám – jellegű pörgését. 

ELÉRHETŐSÉG:
Keraprogress Intersilicate Mérnöki Iroda
Mobil: +36 30 457 2254
E-mail: info@designotthon.hu
www.designotthon.hu

WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner