Márka, mint marketingfogás

markaepites

Korábban soha nem látott bőségben állnak a kisvállalkozások rendelkezésére is az eszközök önmaguk megmutatására. A bőségben könnyű elveszni. Szakértőnk szerint a legjobb iránytű, ha tudjuk, mi a célunk – azon túl, hogy sok terméket adjunk el.

10-ből 9 webáruház nem hoz semmilyen hasznot a tulajdonosának Magyarországon – mondta Nagy Barna a Kreatív Vonalak Kft. ügyvezető igazgatója a Piac & Profit Webáruházi trendek 2017 konferenciáján. Véleménye szerint ha egy szóval kéne kifejezni, hogy mitől lesz vonzó egy webáruház, akkor az a harmónia. Sok szakterület tudásának kell összefonódnia, egy irányba kell mutatnia annak, ahogy kinéz az oldal, amiről beszél, és ahogyan beszél. Sok helyen sajnos ez ,az alapvető stratégia, a márka üzenete az, ami hiányzik.

A sikeres honlap felépítése is jóval a programozás előtt kezdődik. Sokat halljuk, ezért már nem is fogjuk fel, pedig tényleg fontos: stratégiában kellene gondolkodni. Ezt mindenki tudja, de mégis sokan azt mondják, jó-jó, de először inkább csináljunk egy honlapot – fogalmazott a szakember. Pedig az előzetes koncepció segít, hogy egységes és vonzó világot tudjunk létrehozni, mert nem elemeket kell „összelegózni”, hanem van egy sorvezetőnk, ami mentén haladhatunk.

Vagyis a márka határozza meg azt is, hogy hogyan épüljön fel és nézzen ki a cég honlapja. A vonzó honlap, webáruház kialakítása nem ott kezdődik, hogy hallunk egy jó trükköt, amit megpróbálunk lemásolni – ennek eredménye inkább a totális káosz lesz.

Tovább…

WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner