A hatékony landing oldal tervezés titka

landing_page

Az első lépése az online jelenlétnek, hogy legyen egy weboldalunk. A leadek létrehozásához és eladásához azonban egy jól működő landing oldalra van szükség. De hogy mitől lesz profi egy ilyen oldal?

Az „érkező oldal”, vagyis landing page ugyanolyan, mint minden weboldal, de a feladatuk az, hogy egy meghatározott cselekvéshez vezesse el a látogatót, például, hogy megvásároljon valamit, vagy iratkozzon fel valahova. A landing oldal a többivel ellentétben egy oldalból áll, és csak az az egy dolog végezhető rajta, amire létrehozták. Az oldal tartalma egyszerű, egyetlen üzenetet közvetít, bemutatja, hogy mit akarnak a látogatóktól, és milyen előnyökre tehet szert a látogató.

Elsőként határozzunk meg egy konkrét, határozott, egyértelmű célt, aminek értelme is van. A célhoz mindig tartsuk magunkat, és csak a lényeg legyen az oldalon. A kevesebb néha több! A tervezés legyen funkcionális, tükrözze az oldal megjelenése. A design legyen minél egyszerűbb, hogy ne vonja el az üzenetről a figyelmet. A designnak az üzenetig kell elvezetnie a látogatót.

Számítanak a szavak! A látogatókat nem szabad túl sok szöveggel terhelni. A kevés szövegnek azonban a helyén kell lennie, tisztán tükröznie kell, hogy mit üzenünk a látogatóknak. Ne titkolózzunk, hanem adjuk a látogatók tudtára a célunkat. A technika szintén egy fontos tényező a keresőoptimalizálásban. Fontos, hogy a tartalom egyedi legyen, megfelelőek legyenek a kulcsszavak. A képek pedig szintén tartalmazzanak megfelelő információkat.

Na és hogy lesz majd látogatónk? Oda kell terelni őket, amihez plusz kommunikáció kell a keresőoptimalizálás mellé. Ez lehet egy kommunikációs kampány, ami lehet célzott e-mail kampány, közösségi oldalon megjelenő kampány, vagy fizetett hirdetés. Többféle oldalt is létrehozhatunk tesztelés céljából, ami fontos az online marketingben. 

WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner